1 Temmuz 2015 Çarşamba

CEPTETEB

TEB'in yaptığı kampanya ile son zamanlarda banka kartı ve kredi kartı alanların sayısında inanılmaz bir artış oldu.

CEPTETEB Ulaşım Kampanyası:


Ulaşım masraflarının yarısını ve üst limit olarak her ay 100 Lira'ya kadar olan kısmını iade etmeleri, seyahat edecekler için büyük bir nimet oldu. Banka kartı ile yaptıkları kampanya sona erse de, hala daha kredi kartı alan müşteriler için 31 Ağustos 2015'e kadar fırsat var. Yaz sonuna kadar siz de kredi kartı alırsanız eğer kampanyadan faydalanabilir ve paranızın büyük bir kısmını geri alabilirsiniz.

Yıllardır İş Bankası ile çalışmamdan dolayı (bkz: loyal customer) başta pek de sıcak bakmadığım Cepteteb'e, taşınabilir şarj aleti hediyesi sebebiyle ben de başvurdum (bkz: switching cost). Birkaç gün içinde arandım, belgeleri doldurmak için uygun bir günümde yanıma görevli geldi ve hem banka kartımı, hem de hediye olan powerbanki getirdi. Unutmadan, iPhone 6 Plus'ı yarısına kadar doldurabiliyor bu taşınabilir şarj aleti.

Aynı gün içinde kredi kartı almak için müşteri temsilcisini bir kere daha aradım, başvurumu aldılar ancak reddedildim. Öğrencilere kredi kartı vermediklerini bildirdiler, ne kadar doğru bilemiyorum.

CEPTETEB banka kartım

Banka Kartınının Yurt Dışında Kullanımı:

 

Ben de hazır elimde banka kartı bulunuyorken, paramı ikiye bölüp yarısını da bu karta atmayı planladım. Avrupa'da ATM kullanımı adlı yazı bu konuda işinize yarayabilir. TEB'in BNP Paribas ile anlaşmasını bildiğimden, bu bankanın ATM'lerinden komisyon olmadan para çekebileceğimi biliyordum.

Düzeltme: Şube çalışanları bana yanlış bilgilendirmede bulunmuşlar. Gerekli şikayet kaydını oluşturdum bununla alakalı. İstanbul Ortaköy Şubesi çalışanlarına beni konu ile alakalı uyardıkları için teşekkür ederim. Müşteri hizmetleri ile konuştuğumda Avrupa'da sadece Almanya ve İtalya'da Deutche Bank, Fransa ve Belçika'da BNP Paribas ile anlaşmanın bulunduğunu bildirdiler! Yani bu ülkelerde bu bankaların ATM'leri için komisyon yok. Diğer tüm ülkelerde ise çekim sırasında komisyon alınıyor.

Bu sebeple yazımı güncelledim, umarım birine zararı dokunmamıştır verdiğim bilginin.

Kısacası, yurtdışında ister TL, ister Euro hesabından istediğiniz kadar para çekebilirsiniz. Sadece bunun için bankaya uğrayın, bir işlem yapıyorlar.


CEPTETEB banka kartım ile
birlikte gelen powerbank
İstediğim bankamatikten ya da şubeden paramı Euro olarak yatırabileceğim ve yukarıda saydığım ülkelerde bu bankalarda komisyon ödemeden para çekebileceğim.

Kartı Kaybederseniz

 

Kartımı kaybetme durumunda da ne olacağını sordum. Aldığım cevap çok güzeldi. Tüm BNP şubelerine giderek pasaportum ile beraber karta gerek kalmadan parayı istediğim gibi çekebileceğimi söylediler.

CEPTETEB Mobil Bankacılık:


Sizlere vereceğim son öneri ise, telefon uygulamasını kullanmanız. Her an, anlık olarak ne kadar paranız kaldığını görebilmek istiyorsanız, CEPTETEB telefon uygulamasını indirin. Oradan istediğiniz işlemi yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder