12 Temmuz 2015 Pazar

Camino de Santiago Süreci

El Camino de Santiago, ben geliyorum!
  • 2012'de The Way filmini izlediğimde tüm hayallerim başladı.
  • 2015 Ocak'ta artık vaktin geldiğini anladım ve bir kez daha "Hadi!" dedim.
  • Mart ayına kadar Camino de Santiago'nun ne olduğunu, nasıl yapacağımı, ne zaman yapabileceğimi araştırarak geçirdim. İnternette ne kadar kaynak varsa hepsini okumaya çalıştım.
  • Mart'ın 17'sinde size de yardımcı olabilmek için Ucuz Yoldan Avrupa'yı açtım.
  • 24 Mart'ta az daha kendi 'kaderimden' vaz geçip, yolun bir kısmını otobüs ile geçmeyi düşündüm. Bu sürede bana inanılmaz yardımcı olan, hayalimden neden vazgeçmemem gerektiğini bana anlatan iki insan ile tanıştım. Bu sürecin ardından rotamı tam olarak belirleyip tüm araştırmalarımı bu rota üzerine yoğunlaştırdım.
  • 7 ve 14 Nisan'da uçak biletlerimi aldım.
  • Yavaş yavaş eksik malzemelerimi tamamlamaya başladım. Burada bulamadığım malzemeler için AliExpress'ten faydalandım.
  • 18 Mayıs'ta pasaportumu aldım.
  • Bu süreçte Camino de Santiago'yu olabildiği kadar anlatmaya çalıştım.
  • 12 Haziran'da hem işimden ayrıldım, hem de mezun olduğum haberini aldım.
  • 15 Haziran'da vizem hazırdı.
  • Yurt dışındaki arkadaşlarım ile konuşup uygun olanları ile görüşmek üzere anlaştım. Tekrardan onları göreceğim için de ayrı bir mutluluk yaşıyorum.
  • 9 Temmuz'da daha Camino'ya gitmeden mucizesini bana yaşattı. Bana yardımcı olan insanlardan biri olan Angela, gönüllü olarak benim yolumun üzerinde belirli tarihlerde bir alberguede çalışacağını söyledi bana. Ve ben de o günlerde bahsettiği yerde olacağım ve sonunda bu insanla tanışmış olacağım.
  • 13 Temmuz geldi artık... Yıllardır beklediğim seyahatim için yola çıkıyorum. Hayalimi ve en büyük amacımı gerçekleştirmeye...
Buen Camino

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder