17 Mart 2015 Salı

Artık Zamanı Gelmişti

Mont Saint-Michel

Taste enough before die...

Bütün hayatımı anlatan cümle bu aslında. Hayatın sana verdiği fırsatları değerlendir, dilediğin gibi yaşa, en sonunda pişmanlıklar yaşama... 

Bu uğurda insanlar kendine belirli hedefler belirlerler. Bazıları evlenip çocuk yapmayı, bazıları ise nerede olduğunu bile unutacakları yığınla paraya sahip olmayı ister.

Benim ise hayalim farklı, yıllar sürecek bir dünya turu yapmak istiyorum. Şimdiye kadar yaptığım kısa seyahatlerin hepsinin tadı damağımda kaldı ve bir çok anımı çoktan unuttum bile. Yardımcı olabileceğini düşündüğüm ama çok fazla konu var aklımda, artık bunları yazıya dökmenin zamanı gelmişti...

Yazacağım herşey aklımda kalanlardan ibaret olacak...

3 yorum :

  1. Merhaba blogunuza tesadüfen rasladım.. ve uzun bir süredir burada takılı kaldım.... merakla detayları bekliyorum... bol şans.

    YanıtlaSil
  2. hayal ettiğiniz yol mucizeniz olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Şu anda hayallerimi gerçekleştiriyorum. Her gün yürüyorum ve inanılmaz bir yol bu. Umarım herkese nasip olur.

    YanıtlaSil